Sunday, April 11, 2010

Lucky Draw by Memori Shop

Assalamualaikum pembuka bicara. Malam ini aku merajinkan diri menjoinkan Lucky Draw yang di anjurkan oleh Memori Shop sempena pembukaan semula kedai mereka. Hadiah pun menarik untuk di menangi oleh 3orang yang bertuah. Walaupun aku jarang sangat bertuah,tapi takpela kan bak kata pepatah tuah ayam nampak di kaki, tuah orang siapa yang tahu:)..Sesiapa yang berminat untuk menyertai lucky draw ni boleh la terjah DISINI

Keputusan Lucky Draw ini akan di umumkan pada 4/5/2010
Hadiah-Hadiah yang di tawarkan:

>>1st = Rm30 + BROOCH ( PILIHAN ANDA )
>>2nd = Rm20 + BROOCH ( PILIHAN KAMI )
>>3rd = rm10 + BROOCH ( PILIHAN KAMI )

Untuk maklumat lebih lanjut,jom terjah ke Memory Shop,Layan!!

2 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ewah.. bukak2 entry je, masuk lucky draw. tu dia.. rakus mencarik peluang ni.. klu dot brooch tu, kasik hadiah kt aku plak :P hehehe

doremon said...

hahaha..aku dah tak tau nak wat ape..hehehe...nnti kalau aku menang aku bg kat ko eh,tp aku ni jarang nak bertuah,hahaha