Monday, April 19, 2010

BE MY 19,099th VISITOR


 aku skrg gila masuk contest,haha...ni aku masuk contest yang di anjurkan oleh Dr Faryn, tp contest ni berbeza sikit dr contest biasa,hanya perlu hit counter,hehe..cuma beza nya uols kena wat entry,ada la syarat2nya kan.Dr faryn dah beli ahdiah iaitu hadiah beg sembonia weh..adoi,aku lak adore nak beg tu.hehe...kalau ada rezeki,dapat la kan dr.so syaratnya takde la pyh sgt pun,mcm biasa jela.nak tahu leh lanjut,pi terjah blog Dr Faryn k.aku tahu pasal contest ni dr blog cikmin.

so ingat no yang perlu di hit ialah 19099...ok..kalau ada rezeki korang,ada la kan...

1 comment:

|arieza| said...

amboi. ko pun mau beg sembonia? semboyan nk tak? hahaha aku leh bg semboyan. telah berbunyi~ hehehehe